Jak již jistě víte, pracuji ve firmě, kde se vedení společnosti rozhodlo přejít z vyzkoušené telekomunikační technologie Kapsch na Cisco. Takže nyní máme 3 CCM servery, 800 IP telefonů, více než 4000 analogových poboček ( více než 160 analogových bran VG224 ) a 10ks ISDN30 připojení do Prahy. Z důvodů zásadních problémů s nefunkčností serverů byl proveden upgrade na Cisco Unified CM verze 6.1.2.1000-13. Je pravda, že od vlastního upgrade ani jeden server „nespadl“ ale objevila se nám nová chyba. Analogové pobočky/porty se nám náhodně zasekávají a musí se z webové administrace serveru ručně restartovat. Bohužel tento chybový stav není nikde v administraci systému vidět. Systém se tváří, že je vše v pořádku a uživatelé nám volají, že nemůžou telefonovat. Již dříve se podobná chyba objevila, ale restart portu z webového rozhraní nepomáhal. Muselo se vzdáleně připojit na vlastní analogovou bránu a celou jí zrestartovat.
Umí něco technologie Cisco napoprvé a bez problémů?